Pink Floydin debyyttialbumin 50v-juhlat tuovat mukanaan muiden bändien jäseniä Suomeen, eka julkistus Dream Theaterin James LaBrie

Dream Theaterin James LaBrie tuo Suomeen massiivisen Pink Floyd -spektaakkelin joulukuussa!

Dream Theaterin James LaBrie saapuu Suomeen massiivisen Pink Floyd -spektaakkelin mukana joulukuussa. Hologrammeja, drone-koptereita, erikoisefektejä, lasereita, ilma-akrobatia ja kokonaisen sinfoniaorkesterin sisältävä The Symphonic Pink Floyd Show nähdään Helsingin Jäähallissa lauantaina 9. joulukuuta. Liput maksavat alkaen 54,90 euroa, ja ne ovat jo myynnissä Lippupisteessä.

The Symphonic Pink Floyd Show juhlistaa Pink Floydin debyyttialbumin, The Piper at the Gates of Dawn, 50-vuotisjuhlaa. Tänä vuonna tulee lisäksi kuluneeksi 40 vuotta Pink Floydin Animals-albumin julkaisusta. Tässä juhlashow’ssa nähdään myös erikoisvieraita, joista ensimmäisenä julkaistaan nyt Dream Theater -yhtyeen laulaja James LaBrie. Lisää erikoisvieraita julkaistaan myöhemmin syksyn aikana. Kaikki vieraat ovat artisteja, jotka ovat saaneet omaan uraansa vaikutteita Pink Floydin musiikista.

Suomeen joulukuussa saapuvan Pink Floyd -spektaakkelin orkesteria johtaa kapellimestari Neil Sidwell, joka kreditteihin kuuluu yhteistyö levytyksin ja maailmankiertuein mm. The Whon, George Michaelin, Robbie Williamsin, ja Elton Johnin kanssa. The Symphonic Pink Floyd Show vie yleisönsä matkaan Pink Floydin musiikkiin ainutkertaisten vierailijoiden kera. Luvassa on unohtumaton matka erikoisefektien ja musiikin maailman Pink Floydin tahdein.

The Symphonic Pink Floyd Show Helsingin Jäähallissa lauantaina 9. joulukuuta. Liput alkaen 54,50 euroa Lippupisteessä. Myyntiin tulee myös ruokailun ja pääsylipun sisältäviä VIP-paketteja. Syyskuun aikana lipun ostaneille sisältyy hintaan yllätyslahja, jonka saa tapahtumapäivänä hallilta lippua näyttämällä.


Posted

in

by

Comments

Leave a Reply

Tämäkin sivusto käyttää "keksejä" ja siitä pitää EU-lakien mukaan kertoa myös käyttäjille. Käyttämällä sivustoa hyväksyt sen. Emme me niitä tietoja oikeastaan mihinkään käytä, mutta Googlen mainoksia niiden avulla kohdennetaan paremmin.