The Darkness palaa Suomeen omille klubikeikoille

Brittiläisyhtye The Darkness saapuu julistamaan rock´n´rollin ilosanomaa Suomeen kahdelle klubikeikalle. Viihdyttävänä ja samalla vakuuttavana live-esiintyjänä tunnettu bändi on mahdollista nähdä Tampereen Pakkahuoneella tiistaina 19. helmikuuta ja heti seuraavana iltana Helsingissä, The Circuksessa. Lipunmyynti keikoille käynnistyy tämän viikon perjantaina 9. marraskuuta.

Häpeilemättömästi glam rockin perinteistä lainaava The Darkness yhdistää musiikissaan tanakat hard rock -soundit tarttuviin sing-a-long-kertosäkeisiin. Keulahahmo Justin Hawkinsin kirkkaasti nouseva falsetti muistetaan parhaiten yhtyeen jättihiteistä ”I Believe in A Thing Called Love”, ”Growing On Me” ja ”One Way Ticket”.

Suffolkista kotoisin olevan The Darknessin muodostavat keulahahmo Justin Hawkinsin (kitara/laulu) lisäksi hänen veljensä Dan Hawkins (kitara/taustalaulu), Frankie Pouillain (basso) sekä Ed Graham (rummut). Bändin kesällä julkaistun albumin ”Hot Cakes” on miksannut mm. KISSin ja Alice Cooperin kanssa yhteistyötä tehnyt tuottajalegenda Bob Ezrin. Kyseessä on bändin ensimmäinen levy kahdeksaan vuoteen ja se on seuraaja moninkertaista platinaa myyneelle debyyttilevylle ”Permission To Land” sekä arvostetulle kakkoslevylle ”One Way Ticket To Hell And Back”. Bändi on vuoden sisällä tehnyt näyttävän paluun ja soittanut loppuunmyytyjä keikkoja mm. Iso-Britanniassa ja Yhdysvalloissa.

[youtube Hkmno7nNWTg]

Edellisen kerran The Darkness nähtiin Suomessa täpötäydellä Hartwall Areenalla, missä bändi esiintyi Lady Gagan itsensä valitsemana lämppärinä kahtena iltana.

KEIKAT
Ti 19.2.2013 Tampere, Pakkahuone
Ke 20.2.2013 Helsinki, The Circus

LIPUT
Myyntiin pe 9.11.2012 klo 9
37 euroa + mahd. toimituskulut Tiketin myyntipisteistä. Tampereen keikan liput myös Lippupalvelun myyntipisteistä.
Liput ovelta 40 euroa, mikäli niitä on jäljellä.


Posted

in

, ,

by

Tämäkin sivusto käyttää "keksejä" ja siitä pitää EU-lakien mukaan kertoa myös käyttäjille. Käyttämällä sivustoa hyväksyt sen. Emme me niitä tietoja oikeastaan mihinkään käytä, mutta Googlen mainoksia niiden avulla kohdennetaan paremmin.