Levyarvostelut

Entwine – The Pit

Entwinen uusin single The Pit on esimakua tulevalta levyltä. Ja sen verran mitä bändiä tunnen ei se mihinkään ole tyyliään muuttanut. Edelleen liikutaan tunnelmointilinjalla ja lauletaan siitä, miten synkkää rakkaus on. Ollakseen mitenkään erityisen vaikuttava biisi, The Pit on kyllä aivan liian kliseinen. “I dance through the night in pale moonlight.” ja “All I had is gone. Forever lost. Oh please set me free.” ovat sen verran usein käytettyä tekstiä, että ei tuo pistä kuin hymyilemään.

The Pit on itsessään melko HIM, Charon, etc. -linjaa. Mutta niin on tainnut kyllä olla aikaisemminkin. Syntsat raikaavat taustalla ja kitarat päällä. Kakkosbiisinä levyllä on KISSin Tears Are Falling. Myös tämä biisi kuulostaa aivan samalta kuin kaikki muutkin Entwine-biisit. Se taitaakin olla bändin suurin ongelma.

Arvosana : 2/5
Arvostelu julkaistu : 2002-04-01
Arvostelija : Tero Kallio

Nämä tekstit ovat ajalta ennen nykyaikaa (noin niinkuin sivustoteknisessä mielessä), arkistomateriaalia siis. Tuorein arvio on julkaistu 12.12.2011 ja vanhin 5.2.2001. Yhteensä arkistosta löytyy 10190 levyarviota.

Comments

One response to “Levyarvostelut”

  1. […] „Levyarvostelut-Konsortiumsprojekt III – Terra Incognita (Die unentdeckte Welt)“. Noise.fi [fi] (Rezension) (auf Finnisch). 26. Oktober 2003. Abgerufen am 26. Februar […]

Tämäkin sivusto käyttää "keksejä" ja siitä pitää EU-lakien mukaan kertoa myös käyttäjille. Käyttämällä sivustoa hyväksyt sen. Emme me niitä tietoja oikeastaan mihinkään käytä, mutta Googlen mainoksia niiden avulla kohdennetaan paremmin.