Clone – Beautiful Mess
Vuonna 1996 perustetulta Clone-nimiseltä kolmen hengen orkesterilta kuunteluun saapui nimellä Beautiful Mess kulkeva ep. Viittä biisiä kantava levy toi allekirjoittaneelle mieleen muun muassa Soundgardenin ja Red Hot Chili Peppersin. Kappaleet ovat hyvin soitettuja ja sovitettuja vankkoja emorock-pläjäyksiä, joita jaksaa kuunnella useammankin kerran samalta istumalta. Kotistudiossa loppuun asti hiotut äänet tekevät tehtävänsä ja pitävät räväkkyyden tason melko korkealla koko seitsentoista minuuttisen ajan.
Beautiful Mess on hyvä ja suuntaa-antava ep, jolle täytyy nostaa hattua. Osa biiseistä (varsinkin Rush) ansaitsisi soittoaikaa radion puolella. Toivottavasti bändin esiintymistä voi nähdä jossain päin maailmaa, koska levyllä olevat biisit antavat olettaa orkesterin olevan parhaimmillaan maastossa.
Arvosana : 3/5
Arvostelu julkaistu : 2003-09-07
Arvostelija : Ismo Korhonen
Nämä tekstit ovat ajalta ennen nykyaikaa (noin niinkuin sivustoteknisessä mielessä), arkistomateriaalia siis. Tuorein arvio on julkaistu 12.12.2011 ja vanhin 5.2.2001. Yhteensä arkistosta löytyy 10190 levyarviota.
Comments
One response to “Levyarvostelut”
[…] „Levyarvostelut-Konsortiumsprojekt III – Terra Incognita (Die unentdeckte Welt)“. Noise.fi [fi] (Rezension) (auf Finnisch). 26. Oktober 2003. Abgerufen am 26. Februar […]